top of page

"Rasmus geht seinen Weg" - Gruppe für Lehrer

Öffentlich·10 Mitglieder
Jackson Cook
Jackson Cook

Educational Technology 1 By Brenda Corpuz Pdf 19


Technology like computers is seen as a productivity tool. The popularity of word processing, database, spreadsheets, graphic programs and desktop publishing in the 1980s points to this productive role of educational technology.




Educational Technology 1 By Brenda Corpuz Pdf 19


Download Zip: https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Ftweeat.com%2F2ubJhv&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw0uD_NIqumnSNxRQsYwEFnf



From the constructivist point of view, educational technology serves as learning tools that learners learn with. It engages learners in active, constructive, intentional, authentic, and cooperative learning. It provides opportunities for technology and learner interaction for meaningful learning. In this case, technology will not be mere delivery vehicle for content. Rather it is used as facilitator of thinking and knowledge construction.


Educational technology plays various roles. From the traditional point of view, it serves as presenter of knowledge just like teachers. It also serves as a productivity tool. With Internet, technology has facilitated communication among people. From the constructivist perspective, educational technology is a meaningful learning tool by serving as a learning partner.


Info

Willkommen in der Gruppe zu unserer Aufführung "Rasmus geht ...

Neu!

Die Schule der magischen Tiere

Theaterstück für eine Schulklasse nach dem Buch von Margit Auer

Im Kinderhaus der Brunsviga in Braunschweig haben wir im Herbst 2022 das Theaterstück "Die Schule der magischen Tiere" mit Kindern aufgeführt, und eine tolle Aufführung mit fast 300 Besuchern zum Abschluss des Aufführungsworkshops erleben dürfen. Wir bemühen uns weiter darum, hier mehr Fotos aus der Aufführung zeigen zu dürfen, und bereiten zumindest einen weiteren Aufführungsworkshop mit diesem Stück vor. Interessierte Schulen oder andere Einrichtungen für Kinder können sich einfach direkt an uns wenden!

bottom of page